Instagram este trend-ul platformelor în Social Media.

Este o rețea socială vizuală prin definiție, prin urmare, este perfectă pentru promovarea business-urilor în cel mai simplu mod bazat pe story, poze și video.

75% dintre useri fac cel puțin o acțiune pe Instagram

Avantajele promovării pe Instagram:

Povești reale care vând – prin expunerea de-a lungul unei zile a unor imagini/video care convertesc clienții în achiziție.
Reclame video – video este cea mai bună alegere pentru a atrage clienți.
Generare trafic nou pe site prin etichetarea produselor.
Reclama A/B Facebook vs Instagram, creată din platforma de business manager de la Facebook, îți permite să vezi care este cel mai optim canal pentru afacerea ta.

Marketing-ul pe Instagram îţi mută brandul cât mai aproape de centrul intereselor potenţialilor clienţi. În acelaşi timp, te apropie stârnind acele zâmbete pe faţa clienţilor sau consumatorilor care se bucură de fotografiile tale.

Ce poate face promovarea pe Instagram pentru un brand

    • Crează o comunitate

    Îţi umanizează brandul şi construieşte o legătură emoţională între tine şi utilizatori, care pot să vadă mai mult din brandul tău şi valorile pe care le promovează.

    • Implică utilizatorii

    Fiecare inimă sau comentariu îţi face brandul şi mai vizibil. Poţi pune poveşti cu sondaje sau poţi chiar să lansezi concursuri. Utilizatorii nu vor rămâne indiferenţi în faţa unei provocări fotografice.

    • Converteşte

    Promovarea pe Instagram are avantajul că poate ajunge la utilizatorii dintr-o anumită zonă geografică.

    • Rezultatele campaniei pe Instagram se văd în:
      • Urmăriri

    Instagram are o mare contribuţie în vizibilitatea unui brand, mai ales dacă are un public tânăr.

    • Aprecieri

    Gestul de a aprecia o fotografie pe Instagram pare atât de natural, încât ai şanse mai mari să ai un număr crescut de răspunsuri la postările tale.

    • Viralizare

    Prin funcţia de redistribuire, Instagram îi încurajează pe utilizatori să îţi viralizeze o campanie bine gândită.

    • Feedback

    Instagram pune accent pe emoţii şi utilizatorii îţi vor aprecia o campanie bine dezvoltată. Restul rezultatelor se pot vedea în statistici.

    • Vânzări

    Influencerii de pe Instagram contribuie la conversii. În plus, există turişti care caută anumite magazine, atunci când ajung într-o zonă nouă, în funcţie de recomandările utilizatorilor cunoscuţi.